Context
FELICITĂRI! Dacă ai ajuns aici, cel mai probabil proiectul depus de organizația ta, este declarat câștigător și urmează a fi finanțat prin PNRR.
- Indiferent dacă organizația ta desfășoară sau nu activități economice, noi suntem alături de voi pentru a vă sprijini.
Organizațiile care înțeleg importanța digitalizării crează proiecte de impact în comunitate. Ne-ar face plăcere să contribuim la succesul vostru.
De ce noi?
Experiență în sectorul ONG: Suntem, cel mai probabil, singurul furnizor de servicii de Audit IT care este ONG. Înțelegem în profunzime nevoile ONG-urilor.
Servicii complete și personalizate: Parteneriatul cu noi poate depăși cerințele din ghidul de finanțare. Putem să oferim servicii suplimentare dar și complementare.
Valoarea pachetului Digit 4 ONG: Un alt avantaj major este valoarea pachetului nostru exclusiv, Digit 4 ONG, prin care asigurarăm o parte semnificativă a cofinanțării asumate.
Auditare IT
Audit tehnic IT – este o cheltuială obligatorie pentru proiectul tău (conform ghidului)
Noi realizăm această auditare respectând cerințele ghidului, dar facem mai mult de atât:
- Oferim o componentă extinsă de audit tehnic, completată cu un raport detaliat și un plan de digitalizare pe termen mediu și lung. Înțelegem că procesul de digitalizare este continuu și trebuie să se adapteze rapid la noile tehnologii și instrumente care pot fi folosite și de către ONG-uri.
Vezi mai jos detalii (click aici).
ONG 4 ONG
Experiența noastră ca ONG ne ajută să înțelegem profund atât nevoile, cât și provocările organizației tale.
De-a lungul timpului, am oferit sprijin ONG-urilor în procesul de digitalizare și continuăm să oferim soluții complementare auditului tehnic IT.
- Suport pentru cofinanțare: Oferim soluții pentru acoperirea integrală sau parțială a cofinanțării (cei 5% necesari).
- Automatizare și eficientizare: Propunem soluții tehnice pentru automatizarea unor procese interne.
- Instrumente gratuite sau la preț redus: Te ajutăm să implementezi instrumente pe care ONG-urile le pot obține gratuit sau cu reduceri semnificative.
Vezi mai jos detalii (click aici).
Auditare tehnică
Putem realiza chiar mai mult ...
… decât auditarea tehnică IT, prevăzută în ghid.
”Cheltuieli cu serviciile pentru auditare tehnică IT (elaborare raport tehnic IT); Entitățile care furnizează astfel de servicii nu pot avea calitatea de furnizori și pentru alte cheltuieli eligibile în cadrul unui proiect – cheltuială obligatorie, în procent de maxim 5% din valoarea proiectului;” – Citat din ghidul publicat.
Această componentă acoperă toate cerințele specificate în ghidul de finanțare pentru auditul tehnic IT. Vom efectua o analiză detaliată a infrastructurii IT existente a ONG-ului tău respectiv a ceea ce ați asumat în contractul de finanțare asigurându-ne că îndeplinești toate criteriile necesare pentru a implementarea cu succes a proiectului.
Analiza criteriilor DESI asumate
Evaluăm și corelăm criteriile DESI cu componentele rezultate din investițiile realizate în cadrul proiectului, asigurându-ne că toate obiectivele de digitalizare sunt îndeplinite.
Identificare, Verificare și Auditare
- Sisteme hardware: Audităm echipamentele hardware achiziționate în cadrul proiectului.
- Soluții software și instrumente IT: Evaluăm software-ul și instrumentele IT implementate.
- Servicii IT: Verificăm serviciile IT achiziționate.
- Servicii de training: Audităm serviciile de formarea achiziționate.
Întocmire pre-raport de Audit IT. Creăm un pre-raport detaliat de audit IT, pe care îl analizăm împreună cu ONG-ul beneficiar pentru a identifica și rezolva eventualele probleme înainte de raportul final.
Întocmire Raport Final de Audit Tehnic IT. Redactăm raportul final de audit tehnic IT, care include toate constatările, recomandările și planurile de acțiune necesare pentru optimizarea infrastructurii digitale a ONG-ului.
(*) Audit configurabil. Auditul este customizat plecând de la proiectul depus pentru finanțare și de elementele specifice care trebuie auditate, asigurându-ne că toate cerințele și obiectivele sunt îndeplinite.
O auditare extinsă realizată de noi, independent de apelul de finanțare (PNRR), urmează acești pași esențiali:
Analiza și identificarea nevoilor: Evaluăm în detaliu necesitățile specifice ale organizației tale pentru a crea o bază solidă pentru digitalizare.
Planificarea și realizarea planului de digitalizare
Selectarea instrumentelor digitale: îți propunem cele mai potrivite soluții tehnologice pentru a răspunde nevoilor organizației tale.
Formarea echipei: este o componenta importantă pentru ca organizatia ta să se poată adapta noilor instrumente și procese digitale.
Implementarea: Punem în aplicare soluțiile digitale alese, asigurând o tranziție lină și eficientă.
Monitorizare și evaluare: Urmărim și evaluăm constant progresul digitalizării pentru a ne asigura că are un impact pozitiv și durabil asupra ONG-ului tău.
Digitalizarea unui ONG necesită o abordare strategică și planificată.
Trebuie să ținem cont de nevoile specifice ale organizației tale și să ne asigurăm că echipa este bine pregătită pentru implementarea corectă a instrumentelor digitale. Monitorizarea și evaluarea continuă sunt esențiale pentru a garanta un impact pozitiv și pentru a adapta procesul în funcție de noile dezvoltări tehnologice.
ONG 4 ONG
în plus față de elementele auditării:
- oferim soluții pentru asigurarea cofinanțării proiectului
- oferim soluții de automatizare a flow-urilor interne
- oferim soluții de implementare instrumente digitale care pot fi obținute și implementate gratuit sau cu reduceri semnificative
Chiar dacă cofinanțarea este de doar 5% știm foarte bine ce înseamnă cash-flow-ul unui ONG. Oferim soluții pentru asigurarea parțial sau integral a cofinanțării.
Și această componentă a parteneriatului cu noi știm că este una care ajută foarte mult organizațiile cu care colaborăm pe acest proiect. Ne bucurăm să putem oferi soluții.
Emitere automată de documente pentru ONG-uri. Emitere de documente repetitive, cum ar fi contracte, certificate sau diplome, poate consuma mult timp când este făcută manual.
Oferim soluții prin care se automatizează acest proces: completezi un formular și documentul se generează respectiv se trimite automat pe email, fiind salvat și în contul de cloud al organizației.
De exemplu, pentru a emite zeci sau sute de diplome, încărcăm / completăm datele persoanelor într-un fișier și, cu un singur click, toate diplomele personalizate sunt trimise pe email și salvate în cloud.
Există numeroase instrumente digitale disponibile gratuit sau la prețuri reduse pentru ONG-uri, oferite de companii de renume precum Google, Microsoft, Amazon, Slack, Bitdefender și altele.
Implementarea acestor soluții nu doar că facilitează semnificativ procesul de digitalizare, dar o face și la costuri extrem de avantajoase, maximizând astfel impactul și eficiența organizației tale.
poate ...
... te întrebi:
- putem schimba furnizorul?
- un ONG să facă auditul IT?
- …
Da, dacă voi decideți asta, se poate modifica furnizorul. Singura condiție este ca oferta / prețul noului furnizor să nu fie mai mare decât oferta încărcată înițial când ați depus proiectul.
Avem în acest sens și un răspuns oficial.
Da, putem face asta, avem voie să facem asta și știm să facem asta foarte bine.
- ONG-ul nostru s-a autorizat și înregistrat ca atare și desfășoară și activități economice.
- Unul din codurile CAEN autorizate (cel principal) este 6202 – Activități de Consultanță în Tehnologia Informației.
În plus știm să facem asta foarte bine. Asta și pentru că suntem ONG – ca și voi, cunoaștem atât problemele cât și nevoile specifice sectorului dar și pentru că am sprijinit multe ONG-uri în procese de digitalizare.
Orice întrebare aveți, suntem la dispoziția voastră.
Regăsiți mai jos un formular de contact. Așteptăm să ne contactați.
Contactează-ne
Dacă nu ne-ai contactat până acum, dacă nu ai completat deja formularul, te rugăm să o faci mai jos.
- vom fi bucuroși să revenim cu toate detaliile de care ai nevoie
Parteneri care au susținut și susțin proiectele noastre:
Împreună cu un grup de ONG-uri am demarat o acțiune prin care
ne propunem să eliminăm o nedreptate/ abuz/ discriminare pe care Casa Nationala de Asigurari de Sanatate o face în cazul a câteva zeci de mii de cetățeni români, mai exact studenții români din străinătate.
Studenții români la universități din străinătate - spre deosebire de studenții români la universități din România - nu sunt asigurați medical pe teritoriul României decât dacă plătesc o asigurare individuală în acest sens.
Considerăm că este o interpretare greșită (chiar abuzivă) a legii 95 / 2006. În acest sens există cel puțin o decizie definitivă a instanței în acest sens. Decizie prin care CNAS este obligată să asigure o studentă la o universitate din străinătate respectiv să-i elibereze cardul european de sănătate.
Am demarat discuții cu autoritățile, cu cei care pot să decidă în sensul eliminării acestei nedreptăți.
Am contactat și contactăm autorități, decidenți atât ministere cât și din guvern respectiv parlamentari, pentru ca acești zeci de mii de tineri români să fie asigurați în România.
Vom reveni cu update-uri pe acest subiect.
Mulțumim tuturor celor care se implică pentru a fi eliminată această nedreptate.
Apreciem faptul că domnul senator Adrian Hatos a răspuns solicitării noastre implicându-se în acest subiect (link în primul comentariu).
... See MoreSee Less

Avem strategii pentru atragerea tinerilor către catedră?
Avem / vom avea ... România (tot mai) Educată!
... See MoreSee Less
Atrași cred că sunt multi și din păcate majoritatea sunt speriați de examenul de titularizare!!! Visul meu este sa fiu profesor dar până când va trebui sa dau anual titularizare (cel puțin câțiva ani), nu ii vad rostul, in special pentru că examenul nu reflecta cunoștințele și competențele mele!
This content isn't available right now ... See MoreSee Less
This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted.
Bravo oameni frumosi! ... See MoreSee Less
This content isn't available right now
When this happens, it's usually because the owner only shared it with a small group of people, changed who can see it or it's been deleted.Comment on Facebook
💫 Banca Pentru Alimente Oradea aniversează 5 ani de activitate!
Noi i-am descoperit în mijlocul crizei refugiaților din Ucraina și am realizat nu doar cât de mult bine fac, ci și cât de bine fac ceea ce fac.
Parteneriatul nostru cu ei a avut un impact semnificativ, nu doar pentru sutele de copii refugiați pe care i-am susținut, ci și pentru proiectele dedicate copiilor din medii vulnerabile.
🙏 Mulțumim, Banca pentru Alimente Oradea!
🙏 Mulțumim, Gabriela Vereș și echipei tale, pentru tot ceea ce faceți!
🎂 La mulți ani și multe reușite în continuare! ... See MoreSee Less
Comment on Facebook
Felicitari!!!! ❤️