"Ce faci pentru tine dispare odata cu tine,
ce faci pentru altii, ramane pentru eternitate"
A.Einstein

Campanie ONG

Lansăm platforma You4Edu. O platformă utilă pentru toți cei care vor să se implice. Utilă pentru tine, utilă pentru companii, utilă pentru ONG-uri.

13/11/2018 Laborator Industry 4.0 + Burse A fost finalizata investitia în...detalii »
Civismul și implicarea românilor în proiecte și cauze ale ONG-urilor a crescut foarte mult în ultimii ani. 
Există multe proiecte ale ONG-urilor care au un impact deosebit în societate.
 
Din păcate, mult prea multe dintre ONG-uri nu au infrastructura (în special cea online) necesară pentru a atrage finanțări/ donații de la cei care susțin și ar putea susține cauzele și proiectele acestora. 
Pe lângă lipsa infrastructurii necesare, celor mai multe dintre ONG-urile le mai lipsește și un departament eficient de promovare online.

 

You4Edu poate fi soluția pentru ONG-uri.
Ne propunem să susținem acele ONG-uri care pot genera proiecte care să aducă plus valoare în societate. 

 

Dacă reprezinți un ONG vei putea îniția pe you4edu o campanie prin care să atragi finanțări pentru proiectul sau cauza pe care o susții.
Dacă ONG-ul vostru nu are implementată varianta de a atrage donații cu cardul (online) you4edu este soluția.
Dacă vreți să beneficiați de o promovare online realizată de o echipă de profesioniști, you4edu este soluția.
Există câteva elemente de cost. Toate acestea vor fi convenite prin parteneriatul pe care îl vom încheia. Costurile financiare: pentru donațiile atrase prin plăți online, există comisioanele procesatorului de plăți ( EuPlătesc). Promovare online: în cadrul parteneriatului încheiat vom decide care este modalitatea de promovare online pe care o agreați. Noi putem să ne asumăm promovare prin Facebook Ads, GoogleAds, Linkedin Ads, etc foarte bine targetate. Costurile promovării online vor fi agreate strict cu acordul ONG-ului vostru.
Nu există astfel de plăți! Costurile financiare (procesator de plăți, bănci) vor rezulta strict raportate la fondurile atrase. Costurile de promovare vor fi stabilite și convenite transparent prin parteneriatul încheiat, acestea fiind în general un anumit procent din donațiile atrase.