"Ce faci pentru tine dispare odata cu tine,
ce faci pentru altii, ramane pentru eternitate"
A.Einstein

Bugete de Sponsorizare Irosite

Avem probabil cea mai bună ofertă pe care o poate primi o companie.

Proiectele noastre educaționale pot fi realizate inclusiv în beneficiul educației copiilor din companie.

15/03/2021 Suntem Unitate Protejata Din martie 2021, avem o sectie in cadrul...detalii »21/12/2020 Am fost parteneri in proiectul 'Romania promovata' Aceast? campanie urm?re?te asigurarea sumei...detalii »04/12/2020 ebmpapst se al?tura proiectelor noastre 'Buna ziua domn profesor imi cer scuze de...detalii »

Analiza 2017

 

Analiză realizată de EY România în parteneriat cu Asociația pentru Relații Comunitare și HOSPICE Casa Speranței, în legătură cu facilitatea fiscală privind sponsorizarea.

Aici, pe site-ul Asociației pentru Relatii Comunitare, găsești date despre analiză.

Aici poți descărca analiza

Câteva date pentru anul 2017 :

Au fost direcționate ca sponsorizări sume care cumulat au însemnat  280 milioane de euro. Dacă toate companiile ar fi folosit la maxim această faciltiate fiscală suma ar fi fost 494 de milioane de euro.

Doar 50 % din companii sponsorizează suma maximă permisa de faciltatea fiscală

94 % din companiile care au folosit aceasta facilitate fiscala au făcut sponsorizari catre asociații și fundații (ong-uri).  Din bugetele ajunse la ong-uri cea mai mare parte (68%) au mers spre programe din educație.

39 % din companiile care au facut sponsorizari sustin in mod curent maxim 3 ong-uri, 27 % susțin între 4 și 10 ong-uri iar 34 % susțin mai mult de 10 ong-uri

Raportându-ne la companiile care nu au efectuat sponsorizari rezultă că acestea nu au folosit facilitatea deoarece: 33 % din ele nu au facut profit, 33 % au  nivel de autonomie redus la nivelul entitații din țară iar 33 % din acestea consideră că mecanismul sponsorizării este prea complicat (!?)